Egy illat, ami felveszi a versenyt a prémium parfümökkel is, és egy kampány, ami végigkíséri az évünket: TVC, vakteszt videók, egyedi és hagyományos OOH eszközök, social és digitális média, influencerek, rendezvények. Ezekkel készülünk 2025-ben az AXE márkán.
Az AXE 2025-ös évének zászlóshajója a Fine Fragrance kollekció, három új illat, amiknek nemcsak a drogériák dezodor polcain, de a prémium parfümök ligájában is méltó helyük van. Az új illatok mögött nemzetközi parfümőrök állnak, a cél pedig világos, erősíteni az AXE jó illat percepcióját, megerősíteni a kapcsolatot a Z generációval, és prémiumizálni a portfóliót az új termékcsalád segítségével.
A bevezetésnél nem bíztunk semmit a véletlenre. Egy országos illattesztet indítottunk, ahol az új AXE Blue Lavender illatát vetjük össze vakteszten a Ralph Lauren Polo Blue-val. Online videókban, social és influencer tartalmakban mutatjuk meg az eredményeket. De az eredmények nem csak kamerák előtt születnek, hiszen a márka egy reprezentatív országos kutatásnak is alávetette az új illatait, ahol bebizonyosodott, hogy a magyar vásárlók többsége vakteszten az AXE illatait találta jobbnak, a tesztbe bevont prémium parfümökkel szemben.
TikTok vakteszt: valódi reakciók, semmi mellébeszélés
A YouTube-on és TikTok-on már pörög a videó, amiben influenszerek és civilek tesztelik a két illatot – úgy, hogy fogalmuk sincs, mit szagolnak. A forgatás teljes titoktartás mellett zajlott. A szereplőket külön szakaszokban hívtuk be, és az utolsó percig nem tudták, hogy mi fog történni velük. Az őszinte reakciók és meglepett arcok elég jól mutatták, hogy az új AXE illatok bizony ütősre sikeredtek.
Illat képekben: a márka hero influenszereivel plakátoltuk ki az országot.
Júniusban az utcákon is találkozhatsz az AXE új arcaival. KKevin és Pető Brúnó szerepelnek a plakátokon, külön-külön és közösen is. A fotózás nagyon jó hangulatban zajlott, és készült róla egy werk videó is, amit nem érdemes kihagyni.
Nem csak az AXE új illatai, de az elkészült fotók is ütősek lettek, és a srácok is büszkén pózoltak a posztereikkel.
Influenszer kommunikáció egész évben
Az AXE kommunikáció nem ér véget a kampánnyal. Az egész éves social tartalomgyártásban KKevin, Brúnó, Miskovits Marci, Vareha Petra, Komjáthi Csabi, Nagy Beni és Gelencsér Timi is velünk dolgoznak. Ezek a közös munkák nem csak kampányszerűek – kreatív ötletelések, TikTok-videók, interjúk, és street contentek is készülnek hónapról hónapra.
Például nemrég clean graffiti került Budapest utcáira, egy különleges kampánymotívummal – Miskovits Marci ezt is megmutatta a követőinek.
@miskovitsmarci Hirdetés | Készítsetek képeket az illatok G.O.A.T.-jával, ha szembejön veletek a clean graffiti! 👀🌬️ @axemagyarorszag #fy #fyp #neked #nekedbe #nekedbee #foryou #for #you #cleangraffiti
Marci ezen felül egy utca-interjús sorozatot is indított, ahol az illatteszt koncepcióját folytatjuk – megint csak őszintén, spontánul.
@axemagyarorszag Mi történik, ha az Axe Blue Lavender párbajra hívja a 🤑🤑🤑 parfümöt? @miskovitsmarci tesztelte. 😎 #AzIllatAmitNemTudszKiverniAFejedből #Axe #BlueLavender #IllatTeszt
Ami még jön
Az AXE kampány nyár végéig és ősszel is folytatódik – jönnek még fesztiválmegjelenések, sampling aktivációk, és természetesen újabb nyereményjátékok és tartalmak. A cél? Hogy minél többen megtapasztalják, milyen, amikor egy illatot nem tudsz kiverni a fejedből!












