Egy interaktív villamosmegálló, gaming, influencerek és Fanta színek: Így készült el a Fanta nyereményjáték kampánya
Mindig különleges élmény, amikor egy olyan kreatív projekten dolgozhatunk, ahol szabadjára engedhetjük képzeletünket.
A Fanta legújabb kampányának célja az volt, hogy közelebb hozza a márkát a fiatal, gamer közösséghez. Feladatunk az volt, hogy egy lokális kreatívot készítsünk, a helyi influencerek bevonásával, mely segíti az országos nyereményjáték népszerűsítését, és a fiatal célcsoporttal való elköteleződést.
A kampány középpontját a márka influencerei adták, akiket egyedi módon jelenítettünk meg: mindannyian egy-egy Fanta íz színét képviselték, és játék karaktereket idéző outfiteket kaptak. A vizuális világ egyszerre volt színes, dinamikus és játékos, tökéletesen illeszkedve a márka szellemiségéhez.
A projekt egyik legizgalmasabb eleme a budapesti Szent Gellért téri villamosmegálló full brandingje volt. Egy interaktív felületet hoztunk létre, ahol a járókelők a kedvenc Fanta színükre szavazhatnak, miközben várnak a villamosra. Ez a kreatív megoldás egyszerre hozta közel a márkát a közönséghez, és tette élményszerűvé a kampányt.
Az OOH megoldásokat úgy terveztük meg, hogy harmonikusan kapcsolódjanak a social media kampányhoz, biztosítva, hogy a kampány minden platformon egységesen és erőteljesen jelenjen meg.
Hogy még közelebbről bemutassuk a kampányt, két kulcsszereplőt is megkérdeztünk az élményeikről: Strenner Kingát, a Fanta Brand Managerét, aki a kampány mögötti inspirációkat osztotta meg velünk; valamint Verebélyi Vivit, aki a kampány influencereként mesélt tapasztalatairól.
Miért különleges számodra ez a kampány, miért áll közel a szívedhez?
„A Fanta egy alapvetően fiatalos, játékos márka, azonban az idei első kampányunk újabb szintre emeli a játékosságot, hiszen egy alapelveiben hasonló, ikonikus márkával, az Xbox-al foghattunk össze nemzetközi szinten. Számomra azért kifejezetten különleges, mivel erre a kampányra többféle kreatív megoldást is tudtunk hozni Magyarországon, mint például az influencerekkel közös kreatívok, interaktív buszmegálló branding és még sok izgalmas aktivitás. Ezzel pedig remélhetőleg egy kis színt és vidámságot hozni a magyar fiatalok hétköznapjaiba.”
(Strenner Kinga, Fanta Brand Manager)
Milyen érzésekkel vettél részt a Fanta gaming kampányában?
„Nagyon sok érzés kavargott bennünk egyszerre: Izgatottság, kíváncsiság, büszkeség, megtiszteltetés.
A 2025-ös év a második év amiben együtt dolgozunk a márkával és mindig nagyon izgalmas, színes kampányokban és kommunikációkban vehettünk részt. Éreztük, hogy ez most sem lesz másképp. A gaming, mint téma pedig csak plusz volt az egészben, hiszen nagyon közel áll hozzánk. Mind emellett kicsit izgultunk is, hiszen a tartalomgyártói pályafutásunk során ez volt az első ilyen jellegű kampányunk, amikor plakátokon szerepelhetünk. Megtiszteltetés volt számunkra, hogy minket is választottak.”
Hogy érezted magad a fotózáson, és mennyire vagy elégedett az elkészült kreatívokkal?
„A fotózás laza volt, mindenki kedves és közvetlen. Együtt ötletelhettünk, emiatt azt a pici félelmet is hamar sikerült levetkőzni, ami bennünk volt, amit a tapasztalat hiánya szült ilyen téren. A végeredményeket megkaptuk korábban, viszont élőben, elszórva a városban még menőbbek. Sok nézőnk is küldött képet, hogy látták a plakátokat. Jó érzéssel tölt el minket a rengeteg pozitív visszajelzés és mókás magunkkal találkozni a buszmegállókban! Nekünk is mosolyt csal az arcunkra.”
(Verebélyi Vivi- Fanta influencer)
Külön köszönjük a Fanta csapatának, hogy részesei lehettünk ennek a kreatív kampánynak!