A Padel4All az Etele Plázában megrendezett 4 hetes esemény, melynek célja a padel sport megismertetése és népszerűsítése volt. Az esemény szervezője a Magyar Padel Szövetség, akik a Tomorrow-t bízták meg a rendezvény arculatának megtervezésével és a közösségi média feladatok ellátásával. A Padel sport a világ legdinamikusabban fejlődő sportága, viszont a dinamizmus korábban nem jelent meg a kommunikációban. Célunk volt, hogy elérjük, a fiatalabb célcsoportot, megmutassuk nekik, hogy miről is szól a padel, és felkeltsük az érdeklődésüket. Éppen ezért TikTokra fókuszáló stratégiát építettünk, mely során meglevő TikTok tartalom formátumokat „padelesítettünk”, hogy az a lehető legjobban illeszkedjen a csatornára. A padel edukáció így izgalmas tartalomban jutott el a fiatalokhoz. A kampány során 6 millió elérést generáltunk, és a helyszínen is rengeteg ember ismerhette meg a sportot testközelből!