A Tomorrow Reklámügynökség és a Kecskeméti Neumann János Egyetem közötti együttműködés keretében elsőéves közgazdász hallgatóknak adhattunk bepillantást a reklámügynökségek működésbe és kampánytervezés folyamatába.
Az előadás során részletesen bemutattuk, hogyan készül egy konkrét kampány az ötlettől a megvalósításig, és hogyan zajlik a briefelés folyamata. Emellett áttekintettük a reklám- és kommunikációs ügynökségek működését és felépítését, valamint megismertettük a hallgatókat a a legfrissebb reklámstratégiai trendekkel és eszközökkel.
A hallgatók konkrét esetek tanulmányokon keresztül betekintést nyertek abba, hogy a nagy márkák hogyan építik fel kampányaikat, milyen adatokból és forrásokból merítenek, valamint hogyan alapozzák meg marketing döntéseiket.
Az együttműködés lehetőséget teremt arra, hogy átadhassuk a szakmai tudást, amelyet az elmúlt években megszereztünk, segítve ezzel a jövő szakembereit. Mi pedig nagyon élvezzük a rengeteg pozitív energiát, friss gondolatokat melyeket a diákoktól kapunk.
Izgatottan várjuk a jövőt az egyetemi életben, és bízunk benne, hogy sok közös projektben dolgozhatunk még együtt az egyetemmel!
#tomorrowreklamugynokseg #neumannjanosegyetem #oktatas #marketing #aholnapmarketingesei