Ellenállhatatlan Axe illattal hódít tovább a Tomorrow Reklámügynökség!
Ügynökségi tenderen választott kreatív ügynökséget az Unilever Axe márkacsapata, a feladatokat pedig a Tomorrow Reklámügynökség nyerte el.
„Friss ügynökségként nagy öröm és megtiszteltetés, hogy egy olyan nagy márkával dolgozhatunk együtt, mint az Axe. Egy többlépcsős tenderfolyamaton vagyunk túl, mely során alaposan megismerhettük a márkát, és a mögötte álló szuper márkacsapatot is.” tudtuk meg Kovács Kittitől, a Tomorrow társalapítójától.
A kampány fő üzenete, hogy bármilyen rossz dolog is történjen veled, az Axe-nak köszönhetően a jó illatodra mindig számíthatsz.
A kommunikáció egy izgalmas Tinder kampánnyal startolt el, és a augusztustól folyamatosan jelenik majd meg a márka közösségi platformjain, influencer kommunikációban, digitális hirdetésekben, és közterületen is.
A kampányhoz készült videós hirdetések megtekinthetők itt —>
„A legnagyobb kihívást az jelenti, hogy megfelelő nyelvezettel és üzenetekkel szólítsuk meg a Z-, és sok esetben már az alfa generáció tagjait. A kampány ezen felül egy nagyon izgalmas AI kihívást is hordoz számunkra, ugyanis az összes statikus vizuális anyagot a mesterséges intelligencia segítségével állítjuk elő, ideértve az összes közösségi média anyagot, és a közterületi hirdetéseket is.” mondta el Kölcsei Gergely, a Tomorrow társalapítója.
Az Axe márka egy fontos és ikonikus eleme az Unilever portfóliónknak. Szeretnénk a globális kampányt olyan helyi kommunikációval kiegészíteni, amely releváns módon szólítja meg a tiniket, és tovább erősíti bennük a márka fő üzeneteit.
Olvass a hírről az alábbi szakmai fórumokon: